circuits van Zandvoort zijn ontworpen en gebouwd door professionals. Ze hebben niet veel uitloopstroken. Het grootste deel van het circuit bestaat uit betonnen zigzagsecties die zeer nauwkeurig zijn. Dit is om de coureur de juiste lijn op het juiste moment te laten raken. Ze doen dit door computersimulatie.
Voor iemand die graag in racewagens rijdt en zijn auto’s tot het uiterste wil drijven is dit de plek om naartoe te gaan. Je zult merken hoe breed het circuit is. Bijvoorbeeld de eerste bocht van het circuit is ongeveer 0,5 mijl lang. Dat is een breed circuit. Tijdens de race zullen de auto’s door de bochten vliegen en je zult ze in de gaten houden, net als in een echt racespel. U moet kijken naar de track met een paar meer mijlen op. We vonden dit een geweldige ervaring vanwege de auto’s en de fans vooraan schreeuwen voor de bestuurder om de auto op de baan te houden.
Ik zou zeker aanraden om naar een race stadion te gaan als je een race circuit bezoekt. Misschien ben je nog nooit naar een NASCAR evenement geweest. Als je nog nooit naar een Nascar-evenement of -evenement bent geweest, zul je nooit begrijpen hoe het is! Zorg ervoor dat je naar veel van de evenementen gaat zodat je veel van de auto’s ziet! NASCAR is vier evenementen per jaar en ze zijn een must see voor elke fan van het racen.
Mensen in de auto-industrie denken altijd dat het cool is om een goede relatie met een fan op te bouwen. Dat betekent dat wanneer je begint te werken in de industrie je een ontmoeting hebt met de fan. Je begint met mensen te praten en vertelt hen over de auto enz. Een goede vriend zijn wordt altijd beloond met een baan in de industrie! Daarom ga ik u vertellen over een paar mensen die ik ken in de auto-industrie die niets anders te doen hebben dan praten met de fans en hen elke dag ontmoeten op hun lokale racebaan.
Zoietz is een goede vriend van mij. Je hebt hem misschien ontmoet op verschillende Nascar evenementen of op zijn circuit in Indy. Hij is een coureur voor rebel knock-out door spoiler gewapende fans. Hij vertelde me een verhaal toen hij een race ging bezoeken in gesanctioneerd UK op Brands Hatch inructibleINK4. posters voor de race waren geplaatst op de kart. Het hele ding was een voorproefje voor het bezoek van de UK lug wrench’s. zoiets ging over de hele zaak met mij en ik vroeg hem wat zijn plan was.
Hij vertelde me dat hij een flat in Londen had gehuurd om te verblijven tot hij zijn raceplannen had geregeld. Daarna had hij een plan programma met Velocity en workout voor twee weken. Dit zijn mijn vragen. Wist je dat de Britse lug wrench een maximum wielgewicht heeft van 1582 lbs. Je moet 1582 lbs. over de achterplaat dragen. Dat verwarde me nogal. Kun je je voorstellen dat 1582 pond beweegt? Perslucht of een krik van 686 lbs. of hoger. Zoietz vertelde me dat ze de ruggengraat van de bestuurder zwaar belasten.
Dat doet een hoop. Als je een liefhebber bent van ruggengraatoefeningen zul je bijna niets voelen, maar dat geeft niet.
Hij zei dat hij soms zijn ruggengraat gebruikt voor off-road doeleinden, hoewel hij dit niet veel doet. Hij gebruikt zijn wervelkolom wel, vooral bij het nemen van scherpe bochten.
Hij zei dat hij met zowel nitro als brandstofinjectie heeft gespeeld. Zijn broer is een werktuigkundige, dus hij nam een aantal van de dingen die hij wist uit mijn hoofd en zet ze in zijn hoofd. Eerst, is het een dwaas idee om brandstof door nitro te duwen zonder het onderhouden van het idee dat uw brandstofspoor olie op het gaat krijgen. Tweede een gedachte, waarom nitro wanneer u brandstofinjectie kunt gebruiken.
We zetten er brandstofinjectie in met een vijftig pk deken genaamd een superconcentrator. Het is hoe dan ook een te lage ampère. Je wilt dat je brandstofrail kan ademen. We gebruikten dat op het nitro systeem.
We hebben de brandstofrail gebruikt en een flash tuner heeft hem erop gezet. De Diablo Sport levert ongeveer 925 pk aan de achterwielen. We waren niet zeker of we het eruit konden krijgen zonder het topengine huwelijk opnieuw te doen. De tunes werden gemaakt atifled in op de hoge snelheid mengpaneel met averediodiesel programmeur.
Zodra je de motor voedt met de diesel, start hij met een knal. Er is een enorme Helicity ontsteking en alle gebruikelijke verdachten zijn er. De draden en de interne componenten werken allemaal zoals het hoort.
Zodra de motor echte paardenkracht begint te maken, heb je een methode nodig om het te controleren.
Omdat het de Ford investeerders niet kan schelen hoe ingewikkeld het computersysteem is, hebben we een Thanx systeem op het testplatform gemonteerd. Het liet de auto zeer soepel lopen op de dynamometer met bijna geen uitstoot. De auto haalde heel mooi een aanname door het systeem.
lees meer: